אודות

אלי נצר, מורה למתמטיקה בתיכון חדש תל-אביב. בוגר אוניברסיטת תל-אביב בלימודי הנדסת אלקטרוניקה ובעל תואר שני במנהל עסקים. עד לפני מספר שנים עסק בניהול פרוייקטים בתעשיית ההיי-טק. לפני מספר שנים הגשים חלום אישי וביצע הסבה מהיי-טק להוראת מתמטיקה בתיכון. כחלק מפעילותו לקידום לימודי ואהבת המתמטיקה בקרב בני הנוער, ובניסיונו ליישם את חזונו לפיו "ניתן ללמד גם אחרת", הקים אלי אתר אינטרנט בו מרוכזים מאות סירטונים קצרים, אותם הוא עצמו יוצר, מפתח ועורך. בכל סירטון מופיע פתרון לבעיה מתמטית שונה, תוך שימוש בהסברים ואמצעי המחשה מגוונים. בכך, משלב אלי בין הידע הנרחב שלו בטכנולוגיות מידע לבין אהבתו להוראה.

הסרטונים קרויים "שיעורטונים" (קיצור של שיעור + סירטון) הם מועלים לצפייה חופשית הן באתר האינטרנט שהקים (www.SHIURTON.co.il) והן בערוץ היוטיוב. כך, השיעורטונים נגישים וזמינים לצפייה על ידי התלמידים בכל שעה, בכל מקום וכמעט בכל אמצעי - מחשב, טלפון נייד, טאבלט וכו'.

כיום הוקלטו כבר מאות שיעורטונים, אשר זכו למעלה ממיליון צפיות.

אלי הקים ומקיים את המיזם בהתנדבות, ואף זכה השנה בפרס רקנאטי-צ'ייס-רש"י למורה היזם על יוזמה זו.

אלי נצר מתארח בתוכנית "הבוקר של קשת"

Eli Netzer, a Math teacher at Tichon Hadash (Jr-High) school in Tel-Aviv, is the founder and developer of short math video clips in which he solves various mathematical problems while using a variety of software applications.

The clips are called: “Shiurtonim” and are uploaded on Youtube and can be watched free-of-charge via a dedicated website that Mr. Netzer has created. There are hundreds of these lessons available which have had over a million viewers. The project has received excellent feedback from students, parents and colleagues.

Mr.Netzers project is solely voluntary and he has received the prestigious Recanati-Chais-Rashi Award for the Entrepreneur Teacher, for this endeavour.

Eli Netzer is a graduate of Electrical Engineering from Tel-Aviv university and holds an M.A in Business. Until a few years back he worked in the High-Tech industry as a successful project manager. He then decided to pursue a personal dream, and became a mathematics teacher in High school.